Nieuwe medewerkers communicatie

Per 1 november vormen Joost Heijthuijsen en Nadine Roestenburg het nieuwe marketing communicatieteam bij STRP. Heijthuijsen zal zich gaan richten op de strategie, het opzetten van media-partnerships en het verder zichtbaar maken van de bijzondere activiteiten die STRP onderneemt, van kinderactiviteiten tot de bijzondere producties die tijdens de Biënnale in première zullen gaan. Roestenburg gaat zich richten op de online communicatiestrategie en conferentie.

Hiermee heeft STRP een ervaren duo binnengehaald dat past bij de ambities van het festival. Heijthuijsen was voorheen onder andere directeur van het Tilburgse Incubate festival, waarmee hij diverse marketingprijzen won.

Roestenburg is onderzoeker bij het Institute of Network Cultures en was voorheen verantwoordelijk voor de online communicatie van Dutch Design Week. Angelique Spaninks, directeur van STRP is verheugd met de versterkingen van haar team. “De komende periode gaan we als organisatie een aantal flinke stappen zetten. Bijzondere aandacht gaan we schenken aan het opzetten van bijzondere samenwerkingen met bijzondere partners en de verdieping van ons programma.”

STRP initieert, produceert en presenteert internationaal vernieuwende creatieve technologie voor een breed en nieuwsgierig publiek op Strijp S. De STRP Biënnale, die in 2017 van 24 maart tot 2 april plaatsvindt is het vlaggenschip van de organisatie. STRP heeft zich als één van de belangrijkste indoor art & technology festivals in Nederland en Europa – en zelfs in Europa – ontwikkeld tot een veelzijdige culturele speler. Het programma zal binnenkort bekend worden gemaakt.

Joost Heijthuijsen is bereikbaar op joost@strp.nl

Nadine Roestenburg is bereikbaar op nadine@strp.nl